M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Plej z kampanią Play na Pol’and’Rock Festival [wideo]

Katarzyna Kacprzak | 22 lipca 2020, 06:00

Agencja odpowiada za działania w social mediach.

Tegoroczny 26. Pol’and’Rock Festival odbędzie się po raz pierwszy w historii
online i będzie komunikowany jako "Najpiękniejsza domówka świata".

W kampanii "Let’s Play Together!" dołączyli influencerzy: Maciek Dąbrowski, Red
Lipstick Monster, Karol Paciorek, Szparagi, Martin Stankiewicz, Zofia Zborowska i Paulina Mikuła. W studiu festiwalowym będą relacjonować festiwal na swoich kanałach i na Instagramie Play.

Działania Play promuje kampania w digitalu przygotowana przez agencję Plej. Agencja wraz z Graffiti Films stworzyła wideo z udziałem influencerów. Plej odpowiada za działania w social mediach, w tym poświęcone 26. Pol’and’Rockowi nakładki na zdjęcia profilowe na Facebooku oraz GIF-y na Instagramie. Można je znaleźć w wyszukiwarkach pod hasłem #PlayTogether. Za współpracę z youtuberami odpowiada Plej, a z gamerami – MediaCom.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , ,