M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Neutrogena w kampanii "Pielęgnuj siebie na co dzień"

Magdalena Soroczyńska | 22 lipca 2020, 06:00

Nową platformę komunikacji przygotowała agencja Przestrzeń.

Marka Neutrogena startuje z nową kampanią wizerunkową – "Pielęgnuj siebie na co dzień", której motywem przewodnim jest codzienna troska o siebie.

Na potrzeby działań digitalowych powstały spoty poświęcone kluczowym liniom produktowym – Clear & Defend (produkty do oczyszczania twarzy), Hydro Boost (linia nawilżających kosmetyków do pielęgnacji twarzy i ciała) oraz Formuła Norweska (seria kosmetyków dla skóry wrażliwej). Ich bohaterkami są kobiety w różnym wieku, odzwierciedlające inne etapy życia. Kampania przewiduje szereg zintegrowanych działań marketingowych. W ramach promocji zaplanowano kampanię digitalową w VoD oraz mediach społecznościowych. Niestandardowe akcje przeprowadzone we współpracy z zasięgowymi serwisami kobiecymi, m.in. testowanie produktów, a także media relations, współpracę z influencerami oraz materiały POS.

Nową platformę komunikacji przygotowała agencja Przestrzeń, która była odpowiedzialna także za strategię, realizację assetów oraz badania konsumenckie, które zostały przeprowadzone wspólnie z agencją badawczą Y&Lovers. Materiały filmowe przygotował dom produkcyjny Highnoon.pl. Działania z zakresu public relations i influencer marketingu prowadzi agencja Quality Public Relations.

Czytaj więcej na temat: , , ,