M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Michał Gajewski i Wojciech Papuziński associate creative directorami w Schulz Brand Friendly

Katarzyna Kacprzak | 23 lipca 2020, 06:00

W agencji będą funkcjonować dwa równoległe działy kreacji.

Wojciech Papuziński oraz Michał Gajewski (na zdj. z prawej) awansują na stanowisko associate creative directorów. Obecnie w agencji będą funkcjonować dwa równoległe działy kreacji, które uległy przeobrażeniom strukturalnym.

Do tej pory w agencji funkcjonowały trzy zespoły kreatywne, które nie miały rozbudowanych struktur wewnętrznych. Aktualnie ich liczba została zmniejszona do dwóch, ale jednocześnie zostały one powiększone, a w ich ramach powstały struktury wewnętrzne.

Wojciech Papuziński działa w branży marketingowej od 14 lat. Wcześniej doświadczenie zdobywał m.in. w agencjach Demo, S4 czy SoInteractive, gdzie obsługiwał takich klientów jak Volkswagen Bank, Diageo, Sizeer, Goodyear, PAH, Roca, Payback czy Praktiker. W Schulz Brand Friendly pracuje od 2012 r., początkowo jako senior copywriter, następnie jako creative group head, zarządzał pracą zespołu kreatywnego m.in. dla Mitsubishi, Essilor, Lubelska, Unipharm, KAS, Cinema City, L’Oreal, TBM, Piątnica, Valeant Pharmaceuticals International, PharmaCF, Orkla Health, Politan czy Gatta. Przez ostatnie dwa lata jako head of creative teams sprawował pieczę nad zespołami kreatywnymi przy obsłudze przetargów oraz stałych klientów, m.in. Wawel, USP Zdrowie, Bausch Health oraz Pudliszki.

Michał Gajewski związany jest z branżą marketingową od 2000 r. Doświadczenie zdobywał m.in. w Heads Advertising, Schulz Brand Friendly, Demo i Art FM. W 2018 r. Gajewski wrócił do agencji Schulz na stanowisko creative group head. Początkowo jego zespół pracował dla Wawelu, USP Zdrowie i startował w przetargach. W związku ze współpracą z Kauflandem zrealizował m.in. kampanie "Superłup" i "Stąd takie dobre".

 

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , ,