M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Żabka wprowadza markę świeżych dań gotowych

Magdalena Soroczyńska | 23 lipca 2020, 06:00

Linia zawiera dania lunchowe, sałatki, przekąski śniadaniowe i desery z krótkim terminem przydatności do spożycia.

Sieć sklepów Żabka wprowadziła nową markę własną świeżych dań gotowych premium, przygotowywanych przez kucharzy według oryginalnych przepisów. Produkty marki Le’Frog odpowiadają na potrzeby klientów poszukujących lekkich i różnorodnych posiłków wysokiej jakości, przyrządzanych ze świeżych składników. Linia zawiera dania lunchowe, sałatki, przekąski śniadaniowe i desery z krótkim terminem przydatności do spożycia (48-godzinnym). Produkty Le’Frog oferowane są w małych, poręcznych porcjach, w ręcznie plombowanych i datowanych opakowaniach. Nazwa marki w żartobliwy sposób nawiązuje do francuskich tradycji kulinarnych i nazwy sieci Żabka. Marka Le’Frog dostępna jest w 22 sklepach Żabka w Warszawie.

 

Czytaj więcej na temat: ,