M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Cityboard Media oficjalnym partnerem reklamowym TikToka w Polsce

Katarzyna Kacprzak | 24 lipca 2020, 06:00

To kolejny produkt digitalowy w ofercie Cityboard, który poszerza możliwości reklamowe firmy w zakresie digitalu.

Cityboard Media został partnerem TikToka w Polsce. Efektem partnerstwa jest możliwość realizowania kampanii reklamowych bez pośredników.

– Naszym klientom obecnie oferujemy kompleksową obsługę działań marketingowych na TikToku, od kampanii stricte mediowych, przez przygotowywanie strategii działań, tworzenie konceptów kreatywnych, aktywizację, aż po działania z tiktokerami – mówi Marcin Wojda, pełnomocnik zarządu Cityboard Media.

Firma poszerza zakres swoich usług digatalowych, oferując łącznie reklamy outdoorowej z aktywnością w internecie. Firma oprócz działań reklamowych na platformie TikTok będzie miała możliwość przeprowadzania kampanii reklamowych na innych platformach, takich jak BuzzVideo, TopBuzz, News Republic czy Hello, które należą do ByteDanc, czyli właściciela platformy TikTok.

 

Czytaj więcej na temat: , , , ,