Kraj

Streetcom dla Henkla

Agencja realizuje kampanię product seeding dla marki Somat.

Streetcom realizuje kampanię product seeding dla marki Somat. Agencja zaplanowała strategię, przygotowała kreację materiałów oraz odpowiada za przebieg rekrutacji daily influencerów i działania online.
Celem kampanii rekomendacji realizowanej pod hasłem #CzystaPrzyjemnośćGotowania jest szerokie poinformowanie konsumentek o zaletach wiodących produktów Somat: tabletek do zmywania Somat Gold oraz tabletek do czyszczenia zmywarek Somat Duo Machine Cleaner. Budowa świadomości benefitów ma się opierać na teście skuteczności produktów i ocenie efektów: czystości naczyń, wygodzie stosowania, oszczędności czasu i wynikającej z nich możliwości swobody i przyjemności gotowania.
Kampania dla marki Somat została podzielona na etapy. Pierwszym z nich jest precyzyjna rekrutacja daily influencerek spośród społeczności Streetcom. Odbyła się ona za pomocą ankiet, w których nie ujawniono nazw produktów i marki. Na pytania odpowiadało 20 tys. kobiet posiadających zmywarki, które generowały buzz online. Po analizie aktywności oraz ocen, preferencji i intencji zakupowych, wybrano 1000 daily influencerek, które otrzymają paczki z produktami Somat do testowania. Dodatkowo będą korzystać z przygotowanych przez agencję materiałów edukacyjnych.
Zasięg kampanii planowany jest na poziomie 2 mln.