Streetcom realizuje kampanię product seeding dla marki Somat. Agencja zaplanowała strategię, przygotowała kreację materiałów oraz odpowiada za przebieg rekrutacji daily influencerów i działania online.
Celem kampanii rekomendacji realizowanej pod hasłem #CzystaPrzyjemnośćGotowania jest szerokie poinformowanie konsumentek o zaletach wiodących produktów Somat: tabletek do zmywania Somat Gold oraz tabletek do czyszczenia zmywarek Somat Duo Machine Cleaner. Budowa świadomości benefitów ma się opierać na teście skuteczności produktów i ocenie efektów: czystości naczyń, wygodzie stosowania, oszczędności czasu i wynikającej z nich możliwości swobody i przyjemności gotowania.
Kampania dla marki Somat została podzielona na etapy. Pierwszym z nich jest precyzyjna rekrutacja daily influencerek spośród społeczności Streetcom. Odbyła się ona za pomocą ankiet, w których nie ujawniono nazw produktów i marki. Na pytania odpowiadało 20 tys. kobiet posiadających zmywarki, które generowały buzz online. Po analizie aktywności oraz ocen, preferencji i intencji zakupowych, wybrano 1000 daily influencerek, które otrzymają paczki z produktami Somat do testowania. Dodatkowo będą korzystać z przygotowanych przez agencję materiałów edukacyjnych.
Zasięg kampanii planowany jest na poziomie 2 mln.