M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Oshee promuje swoje napoje jak suplementy diety [wideo]

Katarzyna Woźniak | 27 lipca 2020, 06:00

Marketer podkreśla, że zawarte w napojach funkcjonalnych witaminy i mikroelementy są tożsame z dostępnymi w tabletkach.

Firma Oshee wystartowała z kampanią wspierającą linie napojów funkcjonalnych. W spocie podkreślono, że witaminy i minerały zawarte w produktach niczym nie różnią się od dostępnych w aptekach i przyjmowanych w formie tabletek. W produktach Oshee występują m.in.: witamina C 1000, magnez i witaminy z grupy B. Spot podkreśla również przyjemny smak napojów. Kampania prowadzona jest w telewizji, internecie i na nośnikach OOH.

Za kreację spotów i kreacji reklamowych odpowiada wewnętrzny dział marketingu Oshee Polska. Przy produkcji spotu pracował Lemon. Za zakup i planowanie mediów odpowiada Wavemaker.

Niebawem na rynek trafi nowa linia produktów Oshee Protection stworzona z myślą o wzmocnieniu odporności. W składzie znajdziemy m.in. witaminy i minerały, acerolę, imbir, rokitnik i żeń-szeń. W linii znajdą się napój sportowy bez dodatku cukru, vitamin water, napój witaminowy, napój energetyczny bez cukru i probiotyczny baton zbożowy również z dodatkiem witamin. Produkty mają stopniowo wchodzić na rynek, do końca sierpnia powinny być już dostępne w szerokiej dystrybucji.

Tadeusz Czarniecki z marketingu Oshee podkreśla, że kategoria napojów i produktów funkcjonalnych ma duży potencjał wzrostu, dlatego firma będzie inwestować w konsekwentne poszerzanie portfolio.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , ,