M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Apple w nowej kampanii oddaje hołd MacBookowi

( red. ) | 28 lipca 2020, 06:00

W spocie wystąpili m.in. Michaela Coel, Maise Williams oraz Dave.

Wystartowała nowa kampania Apple, promująca linię MacBooków. Wystąpili w niej m.in. Michaela Coel, aktorka znana z "Gry o tron" Maisie Williams, Grayson Perry, raper Dave, filmowiec Jenn Nkiru, pracownicy innowacyjnego studia animacji Aardman i graficzka Gabriella Marcella. Treścią kampanii ma być celebracja innowacji. Kampania wystartowała w Wielkiej Brytanii i ma swoje odsłony w sieci, telewizji, mediach społecznościowych oraz na nośnikach OOH. Kampania nosi tytuł "Made in the UK”, a za kreację odpowiada TBWA\Media Arts Lab London, które współpracowało z Imagination i Labrinth. Film składa się z serii czarno-białych zdjęć artystów przy pracy, którzy korzystają z laptopów MacBook. Planowaniem i zakupem mediów zajmowała się firma OMD.
To kolejna akcja Apple w ostatnich miesiącach. W marcu firma rozpoczęła kampanię promującą słuchawki douszne AirPods Pro. Ponadto w tym roku uruchomiła reklamy promujące usługę subskrypcji gier Apple Arcade i stworzyła wirtualną wycieczkę po Ermitażu w Sankt Petersburgu, aby zaprezentować jakość aparatu iPhone'a 11 Pro.

(Campaign)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , ,