Kraj

Telefonia Dialog rusza z kampaniami wizerunkowymi i produktowymi z wątkiem japońskim

Telefonia Dialog SA rozpoczęła wczoraj kampanię wizerunkową, która strategicznie nawiązuje do wcześniejszych działań firmy i komunikuje ją jako eksperta w...

Telefonia Dialog SA rozpoczęła wczoraj kampanię wizerunkową, która strategicznie nawiązuje do wcześniejszych działań firmy i komunikuje ją jako eksperta w telekomunikacji. Zgodnie z przekazem Dialog doradza swoim klientom, jak ograniczać koszty i jak konfigurować optymalnie rozwiązania telekomunikacyjne w firmie. Kampanię przygotowały agencja Oskar Wegner i dom mediowy Starlink. Jak mówi Marta Pietranik, rzecznik Telefonii Dialog, celem kampanii jest zwiększenie świadomości marki Dialog w całej Polsce, przede wszystkim na obszarach, gdzie spółka oferuje swoje usługi dopiero od 2 lat i wciąż jest stosunkowo mało znana. Drugim celem jest budowanie zaufania i poczucia bezpieczeństwa wśród klientów Dialogu oraz budowanie jej wizerunku jako eksperta w telekomunikacji opiekującego się swoimi klientami. Targetem kampanii są przedstawiciele mikrofirm oraz MŚP (małych i średnich przedsiębiorstw). Kampania potrwa do 30 listopada. Przekaz wizerunkowy obejmuje telewizję (z naciskiem na TVP1, TVP2, TVN, Polsat; w mniejszym zakresie TVP3, TV4, TVN Siedem, TVN24 i Discovery) oraz outdoor w największych polskich miastach. Uzupełnieniem są działania w internecie, które również rozpoczęły się wczoraj, a obejmują serwisy: Onet.pl, WP.pl, Gazeta.pl, Bankier.pl, Money.pl, Cire.pl. Linią przewodnią kreacji jest wątek japoński – w spocie reklamowym japońscy biznesmeni zwiedzają polską firmę, która jest klientem Dialogu. Goście z Japonii są zachwyceni technologiami telekomunikacyjnymi, z których korzysta odwiedzana przez nich firma. Jak mówi Marta Pietranik, ten japoński element będzie wykorzystywany przez spółkę we wszystkich działaniach marketingowych zaplanowanych na najbliższy czas.

Równolegle do działań wizerunkowych Dialog rozpoczyna kampanię produktową wspierającą sprzedaż nowego produktu TelePakiety DSL (pakiety łączące internet szerokopasmowy z pulami darmowych minut na rozmowy). Ta kampania skierowana jest do klientów indywidualnych (zarówno obecnych klientów Dialogu, jak i potencjalnych nowych klientów). Działania prowadzone będą w lokalnych dziennikach i stacjach radiowych, internecie oraz w kanale BTL. Kampania produktowa związana jest dodatkowo z konkursem promocyjnym – klienci, którzy zakupią TelePakiet DSL, mają szanse wygrania nissana micry i wielu mniejszych nagród – warunkiem jest zaproponowanie hasła reklamowego nawiązującego do słowa “dialog”. Konkurs potrwa do 20 stycznia 2006 r., natomiast sama kampania produktowa do końca br. W ramach wzmożonych działań marketingowych spółka uruchomiła także nową wersję swojego serwisu www, zmienia wielkoformatową siatkę na budynku, gdzie mieści się jej centrala we Wrocławiu, a także obejmuje sponsoringiem program “Bilans tygodnia” w TVN24. (MG)