Kraj

Orbit i Snickers sponsorami 26. Pol’and’Rock Festival

"Najpiękniejsza domówka świata" będzie transmitowana na żywo w sieci i wspierana działaniami marketingowymi skierowanymi do konsumentów.

Marki Orbit i Snickers zostały sponsorami 26. Pol’and’Rock Festival. W tym roku, aby zmniejszyć ryzyko rozprzestrzeniania się koronawirusa, jeden z największych festiwali w Europie przeniesie się do świata online. “Najpiękniejsza domówka świata” będzie transmitowana na żywo w sieci w dniach 30.07 – 1.08.2020 i będzie wspierana działaniami marketingowymi skierowanymi do konsumentów.

“Bądź sobą na domówce” to hasło przewodnie marki Snickers w ramach festiwalu. Koncerty i spotkania będą transmitowane ze studia telewizyjnego, a w wydarzeniu na żywo ma uczestniczyć tylko ograniczona liczba osób. Wśród nich znajdą się laureaci konkursu zorganizowanego na profilu FB.

Obecny na wydarzeniu Orbit tym razem chce zachęcić do dzielenia się uśmiechem w social mediach. Najbardziej kreatywne zdjęcia oznaczone hashtagiem #usmiechzOrbit zostaną nagrodzone pakietem gum do żucia w specjalnym, spersonalizowanym opakowaniu. Udostępniane zdjęcia będą także wykorzystane do stworzenia wspólnej mozaiki, która zostanie zaprezentowana na finale Pol’and’Rock wraz z krótkim filmem. W Orbitowe działania zostaną zaangażowane także Nadia i Adrianna, które prowadzą kanał “Beksy” na YouTube.

Marka Orbit postanowiła również zaangażować e-sportowców do rozegrania turnieju FIFA. Gracze zorganizują swój własny konkurs, którego zwycięzcy razem z nimi będą mieli okazję zagrać o Puchar domówki by Orbit. Całe
wydarzenie odbędzie się w studio, a w trakcie festiwalu zobaczymy relację z miejsca rozgrywek w formie filmiku.