Marka napoju energetycznego Tiger z portfolio Maspeksu w ramach współpracy ze sportowcami w lipcu zaprezentowała kolejny Mistrzowski Tiger Roast dla mistrza w swojej dziedzinie.
Do grona dołączył Mikołaj Tempka – uprawiający freestyle motocross. Ma już na koncie kilkadziesiąt trików, jak shaolin, doublegrab, oxecutioner, tsunami, deadbody, flinstone czy rocksolid. Teraz jako najmłodszy Polak w historii chce wykonać backflipa.
Marka kontynuuje serię filmów przedstawiających sylwetki mistrzów. Filmy to muzyczne roasty łączone z wywiadami. Na pytania sportowi mistrzowie odpowiadają tylko “tak” lub “nie”, jak w piosence rapera E-40 “Choices”, na której opiera się ścieżka dźwiękowa kampanii. Wszystkie Tiger Roasty prowadzi raper Abradab.
Kampania skupia się na internecie: jest emitowana na platformach VoD, na YouTube i w mediach społecznościowych, każdy epizod ma już prawie 2 mln wyświetleń. Za kreację odpowiada agencja Brasil, za zakup i planowanie mediów odpowiada Starcom.