Kraj

Marka Tiger prezentuje kolejny roast

Bohaterem roastu jest Mikołaj Tempka.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FURnYjNbQIJk%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Marka napoju energetycznego Tiger z portfolio Maspeksu w ramach współpracy ze sportowcami w lipcu zaprezentowała kolejny Mistrzowski Tiger Roast dla mistrza w swojej dziedzinie.
Do grona dołączył Mikołaj Tempka – uprawiający  freestyle motocross. Ma już na koncie kilkadziesiąt trików, jak shaolin, doublegrab, oxecutioner, tsunami, deadbody, flinstone czy rocksolid. Teraz jako najmłodszy Polak w historii chce wykonać backflipa. 
Marka kontynuuje serię filmów przedstawiających sylwetki mistrzów. Filmy to muzyczne roasty łączone z wywiadami. Na pytania sportowi mistrzowie odpowiadają tylko “tak” lub “nie”, jak w piosence rapera E-40 “Choices”, na której opiera się ścieżka dźwiękowa kampanii. Wszystkie Tiger Roasty prowadzi raper Abradab.
Kampania skupia się na internecie: jest emitowana na platformach VoD, na YouTube i w mediach społecznościowych, każdy epizod ma już prawie 2 mln wyświetleń. Za kreację odpowiada agencja Brasil, za zakup i planowanie mediów odpowiada Starcom.