M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

WOO i New Commercial Arts z ogólnoświatową kampanią OOH

Katarzyna Kacprzak | 30 lipca 2020, 06:00

Łączna wartość mediowa przekazanej powierzchni reklamowej przekracza 25 mln dol.

Międzynarodowa Organizacja World Out of Home Organization [WOO], zrzeszająca firmy z sektora reklamy zewnętrznej, wspólnie z agencją New Commercial Arts uruchomiły kampanię #OurSecondChance. Projekt ruszył na całym świecie w poniedziałek 27 lipca. Osią kampanii są hasła ukazujące wartości, jakie udało się zbudować w trakcie "zamknięcia" wywołanego koronawirusem.

W kampanii bierze udział rekordowa liczba firm z sektora OOH, które bezkosztowo przekazały swoje powierzchnie reklamowe. W akcji biorą udział firmy z Europy, Ameryki Północnej i Południowej, Afryki, Azji, Australii i Oceanii. Są wśród nich m.in. Clear Channel, Ocean Outdoor, Ströer, OoutFront, oOh! Media, a także nowi członkowie organizacji – Phoenix Metropolitan (Chiny) i Live Board (Japonia). W Polsce kampania realizowana jest na ponad 20 tys. ekranów digital OOH firmy Screen Network.

Łączna wartość mediowa przekazanej powierzchni reklamowej przekracza 25 mln dol. W kampanii bierze udział kilkaset tysięcy ekranów digital OOH.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,