M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Coca-Cola z globalną kampanią popandemiczną

Katarzyna Woźniak | 31 lipca 2020, 06:00

Ruszają wielokanałowe działania, marka zmienia swój główny komunikat na "Otwarci jak nigdy".

Coca-Cola Polska rozpoczyna nową kampanię "Otwarci jak nigdy". To pierwsza kampania od chwili wybuchu pandemii. W dwuminutowym spocie przygotowanym na potrzeby kampanii wystąpił m.in. George The Poet ze swoim wierszowanym manifestem.
W kwietniu tego roku Coca-Cola tymczasowo zawiesiła wszystkie planowane działania marke­tin­gowe. Jednocześnie przekierowała zasoby do społeczności lokalnych oraz na wspacie partnerów handlowych. The Coca-Cola Company – wraz z zakładami produkcyj­nymi i Fundacją Coca-Cola w Atlancie – zobowiązała się do przekazania ponad 100 mln dol. na całym świecie na rzecz organizacji prowadzących lokalne działania pomocowe. 
Pandemia szczególnie mocno uderzyła w gastronomię. Coca-Cola podkreśla, że w Polsce już w pierwszych tygodniach pandemii stworzyła plan natychmiastowej pomocy, który zakładał wsparcie punktów gastronomicznych w utrzymaniu płynności finansowej, przekazanie blisko 750 tys. napojów dołączanych do zamówień na wynos, a także bezpłatne webinary, które pozwalały przedsiębiorcom pozyskać niezbędną wiedzę z zakresu prawa lub marketingu. Firma przygotowała także pakiet dedykowanych promocji na sezon letni oraz podobnie jak w ubiegłych latach nie rezygnuje ze wsparcia w wyposażeniu punktów gastronomicznych w okresie wakacyjnym. Działania Coca-Coli dotarły do blisko 5 tys. lokali gastronomicznych w całej Polsce, a szacowana wartość wsparcia w okresie pandemii wyniosła 7,5 mln zł – zapewnia biuro prasowe.
Dziś Coca-Cola powraca z nową kampanią, opracowaną przez agencję 72andSunny Amster­dam. Kampania ma być też ukłonem w stronę partnerów handlowych i przedstawicieli lokalnych społeczności – hoteli, kawiarni, restauracji. Marketer uruchomił program działań na poszczególnych rynkach, który wdrażany będzie do 2021 r. Wiele spośród tych aktywności skupi się na wsparciu przeznaczonym dla branży HoReCa. Zaplanowano działania digitalowe i OOH. Agencja 72andSunny Amsterdam pracuje nad kampanią wspólnie z konsultantami z londyńs­kiej agencji Blurred.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , ,