M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Mercedes-Benz w kampanii mobilnej używa informacji o naładowaniu baterii

Maciej Florek | 31 lipca 2020, 06:00

Po kliknięciu w reklamę na ekranie pojawia się sugestia, jaką trasę użytkownik mógłby pokonać przy poziomie naładowania Mercedesa EQC odpowiadającym poziomowi naładowania baterii jego telefonu.

YOC Poland, ad tech i broker reklamy mobilnej we współpracy z OMD i Mercedes-Benz Polska uruchomili kampanię reklamową skierowaną do użytkowników smartfonów. Za stworzenie kreacji w pełni odpowiada zespół kreatywny polskiego oddziału YOC. Innowacyjność kreacji polega na wykorzystaniu informacji o stanie baterii telefonu. Po kliknięciu w reklamę na ekranie pojawia się sugestia, jaką trasę użytkownik mógłby pokonać przy poziomie naładowania Mercedesa EQC odpowiadającym poziomowi naładowania baterii jego telefonu. Kreacja jest spersonalizowana, a propozycje tras wyświetlane są na dynamicznie zmieniającej się mapie. Całość kończy angażujący materiał wideo.

Kampania obejmuje zasięgiem mobilną powierzchnię wiodących portali internetowych w Polsce.

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,