M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Marka Pizzaportal znika z polskiego rynku

Paweł Piasecki | 31 lipca 2020, 06:00

To finał procesu przejęcia serwisu umożliwiającego zamawianie jedzenia online przez hiszpańskiego agregatora Glovo.

Serwis PizzaPortal.pl po 10 latach na polskim rynku ostatecznie zakończył działalność pod dotychczasową marką. Wszystkie funkcjonalności dostępne są w aplikacji Glovo, a wachlarz usług będzie poszerzany, gdyż Glovo obok zamawiania jedzenia oferuje użytkownikom także m.in. możliwość ekspresowego zamówienia i dowiezienia ubrań z pralni, leków czy zakupów spożywczych.

Dla dotychczasowych użytkowników PizzaPortal.pl zmiana oznacza konieczność pobrania aplikacji Glovo i rejestracji w niej. Nowym klientom Glovo oferuje 15 zł zniżki na pierwsze zamówienie. Po wpisaniu kodu promocyjnego ZNIZKA15 rabat naliczony zostanie automatycznie przy pierwszym zamówieniu.

Hiszpańska półka Glovo założona w 2015 r. w Barcelonie przejęła rok temu 100 proc. udziałów w PizzaPortal.pl od AmRest Holdings za 35 mln euro. Firma jest obecna w ponad 650 miastach w 22 krajach, ma ponad 2,5 mln aktywnych użytkowników miesięcznie, 50 tys. aktywnych kurierów i ponad 50 tys. stowarzyszonych partnerów na całym świecie. W Polsce aplikacja działa w 32 miastach.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , ,