M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Uber Eats udostępnia nowe narzędzia restauracjom

Paweł Piasecki | 31 lipca 2020, 06:00

Mają one pomóc lokalom gastronomicznym, dotkniętym restrykcjami nałożonymi w ciągu ostatnich miesięcy z powodu pandemii COVID-19, analizować dane sprzedażowe i komunikować się z klientami.

Dzięki usłudze Insights Dashboard zarządzający restauracją będą mogli obserwować, w jaki sposób klienci wchodzą w interakcje z ich witryną na platformie Uber Eats, analizować ich decyzje oraz śledzić ich drogę od budowania koszyka do złożenia zamówienia. To z kolei pozwoli im lepiej reagować na zachowania klientów, zwiększając dochodowość lokalu oraz zadowolenie użytkowników.

Od teraz lokale gastronomiczne będą mogły także z poziomu smartfona śledzić trendy sprzedażowe w ramach Menadżera Restauracji na platformie. Bieżący wgląd w wielkość zamówień daje menedżerom wiedzę o tym, kiedy mogą się spodziewać największej liczby zamówień, żeby na przykład zadbać o odpowiednią liczbę kucharzy.

Uber Eats oferuje ponadto partnerom narzędzia pozwalające na bieżąco monitorować oraz odpowiadać na komentarze i informacje zwrotne od klientów. Menedżerowie restauracji zyskują możliwość oferowania zniżek oraz produktów w gratisie dla najwierniejszych konsumentów.

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,