M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Śmietanki Łaciate z nową kampanią

Katarzyna Woźniak | 3 sierpnia 2020, 06:00

Ruszyła kampania produktów Mlekpolu.

Wystartowała kampania śmietanek Łaciatych (Mlekpol) 12%, 18%, które producent poleca do zup, sosów, kawy i deserów. Jej celem jest zaprezentowanie konsumentom szerokiego wachlarza zastosowań produktów podczas kulinarnych eksperymentów. W ramach działań zostały zaplanowane zarówno wielokanałowe akcje digitalowe, jak i spoty telewizyjne.
W ramach kampanii produkty promowane są poprzez emisję billboardów sponsorskich na antenie Telewizji Polskiej, Polsat, TVN oraz stacji tematycznych. Równocześnie prowadzone są szeroko zasięgowe działania w internecie – kampania display, social media, YouTube. Dodatkowe inspiracje kulinarne producent zapewnia konsumentom na platformie www.najlepszewkuchni.pl. Działania promocyjne zaplanowane są do 20 sierpnia 2020.
Do momentu zamknięcia tego wydania MMP24 nie udało się nam ustalić, które agencje odpowiadają za kreację i realizację kampanii. W serwisie 1 lipca informowaliśmy o kampanii serków marki Łaciate, za których kreację i realizację odpowiada Change Serviceplan. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Republic, za organizację sesji zdjęciowej i produkcję spotów odpowiedzialne jest Media Ready.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,