M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

GSK Consumer Healthcare współpracuje z "Gay Times" przy nowej kampanii

( red. ) | 31 lipca 2020, 06:00

Kampania jest adresowana do społeczności LGBTQ+.

GSK Consumer Healthcare wystartowała z kampanią adresowaną do społeczności LGBTQ+. Kampania jest realizowana we współpracy z Gay Times Group. Jej celem jest podtrzymanie społeczności na duchu w czasie pandemii.
Seria krótkich filmów marketingowych dla marek została opisana jako pierwsza z wielu partnerstw między markami, w których pośredniczy Publicis Media. Filmy prezentują marki, w tym Sensodyne i Voltarol, przy czym ta ostatnia wykorzystuje treści tworzone przez użytkowników od członków grupy społeczności Pride Sports. Treści będą dostępne wyłącznie w witrynie Gay Times i kanałach społecznościowych przez cały sierpień.
"Gay Times" jest brytyjskim miesięcznikiem przeznaczonym dla gejów i biseksualnych mężczyzn ukazującym się od 1984 r. W 2007 r. magazyn przyjął skróconą nazwę "GT". Z nakładem przekraczającym 177 tys. egz. miesięcznie "Gay Times" jest największym magazynem skierowanym do LGBT w Europie.


(Marketing Week)

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,