Kraj

Agencja IQ Marketing promuje technikami BTL własną usługę redemption house

Agencja IQ Marketing przeprowadziła akcję mailingową promującą usługę redemption house realizowaną wspólnie z siecią HDS. Projekt adresowany jest do aktualnych...

Agencja IQ Marketing przeprowadziła akcję mailingową promującą usługę redemption house realizowaną wspólnie z siecią HDS. Projekt adresowany jest do aktualnych i potencjalnych klientów IQ Marketing wyselekcjonowanych z bazy danych agencji. Cel akcji to zachęcenie klientów do sprawdzenia, jak działają centra odbioru nagród promocyjnych zlokalizowane w salonach prasowych. Przesyłka adresowana imiennie zawierała zaproszenie do odbioru niespodzianki w wyznaczonych salonach InMedio i Relay zlokalizowanych na terenie Warszawy. Niespodzianka zawierała pakiet trzech popularnych magazynów: “Manager Magazin”, “Zwierciadło” i “National Geographic”, opasany banderolą z hasłem “Oto jak działa redemption house”. Niespodziankę tę otrzymywał każdy, kto wraz z zaproszeniem udał się do salonu w wyznaczonym terminie. Główny przekaz promocyjny skoncentrowany był na podstawowych zaletach tej formy kontaktu z klientem: prostej i wygodnej procedurze odbioru nagród oraz dobrej lokalizacji punktów redempcyjnych. Usługa redemption house została wprowadzona na stałe do oferty IQ Marketing w lipcu 2004 r. Grupę docelową redemption house stanowią firmy organizujące promocje konsumenckie uzależniające otrzymanie nagrody od zebrania określonej liczby dowodów zakupu lub przedstawienia kuponu promocyjnego. (TW)