M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Natura & Co deklaruje zerową emisję dwutlenku węgla do 2030 r.

( red. ) | 3 sierpnia 2020, 06:00

Do 2030 r. wszystkie marki grupy będą przeznaczać na kampanie społeczne, m.in. na polską kampanię "Avon kontra rak piersi", łącznie 600 mln dol. rocznie.

Firma Natura & Co, w skład której wchodzą takie marki jak Avon, Natura, The Body Shop oraz Aesop, przedstawiła swoje zobowiązania względem środowiska i społeczeństwa z zamiarem zrealizowania ich do końca 2030 r. Firma ma w planach zmianę modelu działania na rzecz obiegu zamkniętego, tak aby 100% materiałów wykorzystanych do produkcji opakowań nadawało się do ponownego użycia lub recyklingu. Oprócz tego chce wypracować nowe metody odpowiedzialnego zarządzania tworzywami sztucznymi nienadającymi się do recyklingu oraz osiągnąć biodegradowalność wykorzystywanych składników na poziomie 95%. Spółka zobowiązała się wypracować do 2030 r. zerową emisję netto dwutlenku węgla, wprowadzając zmiany na każdym etapie łańcucha produkcji i transportu produktów.

Plan rozwoju firmy został podzielony na trzy główne obszary: walkę z kryzysem klimatycznym i ochronę lasów deszczowych, ochronę praw człowieka oraz wdrożenie odnawialności wykorzystywanych surowców. Obecnie Natura & Co obejmuje ochroną 1,8 mln ha puszczy amazońskiej. Do 2030 r. firma chce włączyć do
obszaru chronionego kolejny hektar oraz działać na rzecz zaprzestania wylesiania Amazonii do 2025 r.

Grupa Natura & Co podjęła również działania w celu zwiększenia różnorodności etnicznej, płciowej i społeczno-ekonomicznej o 30% we wszystkich strukturach firmy. Chce także, aby w przyszłości 50% osób na stanowiskach kierowniczych stanowiły kobiety. Do 2030 r. wszystkie marki grupy będą przeznaczać na kampanie społeczne, m.in. na polską kampanię "Avon kontra rak piersi", łącznie 600 mln dol. rocznie.

(Natura & Co)

 

Czytaj więcej na temat: , , , , ,