Zagranica

Starcom obsłuży budżet mediowy grupy ubezpieczeniowej Aviva

Grupa ubezpieczeniowa Aviva wybrała sieć mediową Starcom i zamierza wkrótce rozpocząć paneuropejskie działania promujące markę. Szacowany budżet mediowy wynosi 10...

Grupa ubezpieczeniowa Aviva wybrała sieć mediową Starcom i zamierza wkrótce rozpocząć paneuropejskie działania promujące markę. Szacowany budżet mediowy wynosi 10 mln funtów. Aviva jest siódmą co do wielkości grupą ubezpieczeniową na świecie, sprzedaje długoterminowe lokaty, zarządzanie funduszami i ubezpieczenia. Wybór Starcomu do kampanii Avivy nie ma wpływu na obsługę mediową należących do niej firm: Norwich Union i RAC. Przetarg mediowy marketera jest częścią procesu porządkowania portfolio agencji grupy. Ostatnio budżet kreatywny firmy RAC trafił do agencji Abbott Mead Vickers BBDO, a obsługa directmarketingowa tego reklamodawcy – do agencji Fox Murphy. Obie agencje współpracują również z Norwich Union. Marka Aviva zastąpiła w 2002 r. markę CGNU. Na świecie ubezpieczyciel ma ponad 30 mln klientów. (“BrandRepublic”)