Firma Nike wystartowała z kampanią reklamową, za której kreację i realizację odpowiada Wieden + Kennedy Portland. Koncept opiera się na podziale ekranu, ukazując świat sportu sprzed pandemii i w jej trakcie. Głos narratorki (Megan Rapinoe) zapowiada, że zarówno sportowcy zawodowi, jak i amatorzy znajdą sposób na pokonanie obostrzeń związanych z pandemią, żeby móc ponownie jednoczyć widzów i pozwalać im wspólnie przeżywać emocje. Bohaterowie to 36 par sportowców – ukazano ich w ruchu, a przedłużeniem jednego ruchu jest nałożony obraz drugiego – bliźniaczego. W ten sposób spot nawiązuje do różnic czasowych, ale symbolicznie dotyka również zagadnienia równości płci i tematu rasizmu, który wstrząsnął Stanami Zjednoczonymi po śmierci George’a Floyda.
W kampanii “You Can’t Stop Us” wystąpili m.in. Megan Rapinoe, LeBron James, Naomi Osaka, Eliud Kipchoge, Caster Semenya, Cristiano Ronaldo, Giannis Antetokounmpo, Serena Williams, Colin Kaepernick i Kylian Mbappé.
W kampanii “You Can’t Stop Us” wystąpili m.in. Megan Rapinoe, LeBron James, Naomi Osaka, Eliud Kipchoge, Caster Semenya, Cristiano Ronaldo, Giannis Antetokounmpo, Serena Williams, Colin Kaepernick i Kylian Mbappé.
(The Drum)