M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Lubella poleca energię ze zbóż

Katarzyna Woźniak | 5 sierpnia 2020, 06:00

Wystartowała nowa kampania marki z portfolio Maspeksu.

Wystartowała nowa kampania płatków śniadaniowych marki Lubella z portfolio Maspeksu. Działania realizowane są pod hasłem "Najlepsze ze zboża”.
Bohaterami kampanii są dzieci, którym marka poleca się na śniadania. Koncept kreatywny opiera się na zrytmizowaniu spotu - w tle słyszymy odgłosy chrupania. Firma zapewnia, że jej produkt jest pełnowartościowy, zawiera naturalne minerały i witaminę B1, nie zawiera oleju palmowego i syropu glukozowego.
Nowa kampania Lubelli emitowana będzie w największych stacjach telewizyjnych oraz w social mediach (Facebook i Instagram).
Za kreację kampanii odpowiada GPD. Media na potrzeby działań kupuje Starcom.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , ,