M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Marka Felix z kampanią na 10-lecie

Katarzyna Woźniak | 5 sierpnia 2020, 06:00

Unique One przygotowała loterię urodzinową.

"Wielka Loteria Felix” – to nazwa ogólnopolskiej loterii zorganizowanej przez agencję Unique One na 10. urodziny marki Felix Purina (Nestle).
Loteria rozpoczęła się 3.08.2020 i potrwa do 31.10.2020. Aby wziąć w niej udział, należy kupić jednorazowo produkty marki Felix za minimum 10 zł, a następnie wejść na stronę www i zarejestrować paragon lub fakturę. W loterii zastosowano mechanizm instant win. Nagrody to m.in. zestawy produktów Felix, i aparaty Instax Mini 11. Dodatkowo każde zgłoszenie bierze udział w losowaniu nagród tygodniowych (Lenovo IdeaPad C340) oraz głównych – w każdym miesiącu trwania loterii (10 tys. zł).
Agencja Unique One jest odpowiedzialna za opracowanie i obsługę loterii (przyjmowanie zgłoszeń, obsługę prawną) i jej organizację (weryfikacja zgłoszeń, wysyłka nagród), a także za projekt i oprogramowanie strony www.
Aktywacja wspierana jest przez kampanię w telewizji (TVP, Polsat, TVN i kanałach tematycznych Polsatu i TVN), w internecie a także poprzez materiały w punktach sprzedaży. Za zakup i planowanie mediów odpowiada dom mediowy UM Thrive (IPG Mediabrands). Za kreację odpowiada agencja McCann Worldgroup.
 

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , ,