M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wenezuela testuje produkty Pantene. Kampania za 1 mln USD

Serwis Dzienny | 5 lipca 2000, 00:00

Procter & Gamble wybral Wenezuele, by wprowadzić na tym rynku nowa linie produktow do wlosow Pantene Incredible Curls. Wenezuela będzie...

Procter & Gamble wybral Wenezuele, by wprowadzić na tym rynku nowa linie produktow do wlosow Pantene Incredible Curls. Wenezuela będzie pierwszym rynkiem, na którym pojawi sie ta seria. Oddzial P&G w tym kraju ma zamiar osiągnąć przychody w wysokości 2 mln USD w pierwszym roku sprzedaży. Przedstawiciele firmy maja nadzieje, ze rozszerzenia Pantene sprawi, ze firma osiągnie wyższe udziały. Na razie Pantene posiada 13 proc. rynku. Optymistyczna prognoza oparta jest na analizach rynku, które pokazują ze 35 proc. kobiet w Wenezueli ma kręcone włosy - 23 proc. naturalne i 12 proc. z trwała ondulacja. Kampania z hasłem "Zakochałem się w twoich lokach" została przygotowana przez Fisher Grey, agencje stowarzyszona z Grey Worldwide. Przygotowano dwa spoty telewizyjne oraz ogloszenia prasowe i plakaty reklamy zewnetrznej. Planowane są takze promocje sprzedazy. Pierwszy etap kampanii, który rozegra sie miedzy czerwcem i grudniem bedzie kosztowac Proctera troszke ponad 1 mln USD.