M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Awans w Schulz brand friendly

Katarzyna Woźniak | 6 sierpnia 2020, 06:00

Maciej Turkawski awansuje na group account managera

Maciej Turkawski związany z agencją Schulz brand friendly od 2018 roku awansował na stanowisko group account managera. 
Agencja Schulz brand friendly w ostatnich miesiącach mocno rozbudowuje zespół. Niedawno informowaliśmy o awansach Wojciecha Papuzińskiego i Michała Gajewskiego na stanowisko associate creative director oraz o zmianach strukturalnych w dziale kreacji. Teraz modyfikacje następują w dziale client service.
Turkawski działa w branży marketingowej od 2004 roku. Wcześniej doświadczenie zdobywał w Handmade, Eura7, Demo oraz IRR, koordynując prace m.in. dla Honda Polska, Orlen Oil, BP Polska, Tauron, Kompania Piwowarska, Netto czy Maspex. W Schulz brand friendly jest od 2018 roku i obsługuje takich klientów, jak FFiL Śnieżka, Valeant Pharma Poland, Donegal, Bausch Health czy Kraft Heinz (Pudliszki).





Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , , ,