Kraj

IDMnet wprowadza dwie nowe formy reklamowe - welcome screen i super watermark

Sieć reklamy internetowej IDMnet wprowadza do swojej oferty dwie nowe formy reklamy: welcome screen i super watermark. Welcome screen polega...

Sieć reklamy internetowej IDMnet wprowadza do swojej oferty dwie nowe formy reklamy: welcome screen i super watermark. Welcome screen polega na pokazaniu każdemu nowemu użytkownikowi odwiedzającemu serwis www specjalnego ekranu powitalnego. Znajduje się w nim logo serwisu, informacja o możliwości pominięcia tego ekranu oraz właściwa reklama o rozmiarze 640×480 pikseli. Maksymalny czas jej wyświetlania to 15 sekund. Reklama została na razie wprowadzona na witrynach Rzeczpospolita.pl i PulsBiznesu.pl. Welcome screen jest sprzedawany w połączeniu z innymi formami, niepojawiającymi się na stronie głównej serwisu (billboard, skyscraper, box śródtekstowy). Z kolei super watermark to unowocześniona forma reklamy typu tapeta (watermark). Dzięki nowej technice serwowania reklamy można np. rotować tapety, pokazując kilka różnych, jedna po drugiej, można ustalać limit na jednego użytkownika etc. (MG)