M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

VMLY&R odpowiada za digitalowy launch linii produktów Hartmann

Katarzyna Woźniak | 6 sierpnia 2020, 06:00

Agencja przygotowała działania promocyjne linii plastrów z opatrunkiem.

DermaPlast oraz Tiritas to dedykowane młodzieży plastry z opatrunkiem firmy Hartmann, globalnego wytwórcy produktów medycznych i higienicznych. W kampanii "You Have the Power", która swoim zasięgiem objęła rynki hiszpański i rumuński, marki podkreślają wolność bycia sobą i prezentują nową linię o nazwie "Power". Agencja VMLY&R odpowiada za strategię, koncepcje kreatywne w obszarze digital oraz produkcję assetów kampanijnych.
Nowa kampania Hartmann sięga po hasła pojawiające się w codziennej komunikacji młodych odbiorców: Feel Free, Today is Your Day, Dare to Dream, You are Amazing. 
Agencja VMLY&R odpowiada za digitalową część kampanii, w ramach której przygotowała key visual, kreacje social media i programmatic, filtry Instagram, animowane GIF-y w Messengerze, formaty wideo do serwisów Snapchat i TikTok, kartę produktową oraz landing page. Wszystkie materiały złożyły się na toolkit, czyli przewodnik po narzędziach i rekomendacjach ich stosowania, przygotowany do implementacji na rynek hiszpański i rumuński. Tookit opracowany został z myślą o komunikacji produktu do młodych ludzi, jak i farmaceutów.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , ,