Kraj

Bosman promuje lokalne inicjatywy społeczne na swoich opakowaniach

Opakowania zaprojektowała agencja Dragon Rouge, działania reklamowe Edda a digitalowe - Eneia.

Bosman promuje lokalne inicjatywy społeczne na swoich opakowaniach
Marka Bosman na początku roku zmieniła szatę graficzną, podkreślając swoje szczecińskie korzenie. Teraz na nowych etykietach pojawiły się także informacje o projektach społecznych realizowanych w ramach programu grantowego “Bosman dla regionu”.

Na opakowaniach znalazły się takie inicjatywy jak: zakup łodzi ratowniczej dla OSP Nowe Worowo, sprzątanie Puszczy Bukowej w Szczecinie, wsparcie Polskiego Związku Niewidomych w Kołobrzegu oraz inne.  W sumie na butelkach piwa Bosman znalazło się 18 projektów, zaś na puszkach 12. Bosman wspólnie z organizacjami pozarządowymi i instytucjami użyteczności publicznej z województwa zachodniopomorskiego realizuje szereg pożytecznych dla regionu projektów.

Opakowania zaprojektowała agencja Dragon Rouge. W ramach akcji promocyjnej w sierpniu w sklepach pojawią się także materiały POS zaprojektowane przez agencję Edda. Prowadzone są również działania digital, za które odpowiada agencja Eneia.

Program “Bosman dla regionu” realizowany jest od lutego 2020 r. Jego celem jest wsparcie lokalnych inicjatyw społecznych, ekologicznych i infrastrukturalnych, które przyczyniają się do podniesienia jakości życia mieszkańców regionu oraz stymulują integrację lokalnej społeczności. Do programu nadesłano kilkaset wniosków o grant. Zgłosiły się organizacje z 209 miast i wsi, które wnioskowały łącznie o 24 mln zł. Ostatecznie przyznano 22 granty, na które marka Bosman przeznaczyła ponad 550 000 zł. Projekty będą realizowane do końca roku.