M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Marcin Pyć nowym head of strategy w TalentMedia

Katarzyna Woźniak | 7 sierpnia 2020, 06:00

Poprzednio działem strategii w TalentMedia kierował Łukasz Gwiazda.

Marcin Pyć, związany z agencją TalentMedia od 2018 roku, z początkiem sierpnia objął stanowisko head of strategy. Oprócz zarządzania 4-osobowym zespołem w nowej roli jest odpowiedzialny za tworzenie strategii dla klientów agencji oraz nadzór nad kluczowymi projektami.
Wśród najważniejszych celów Marcina Pycia na nowym stanowisku jest poszerzanie kompetencji zespołu oraz praca nad wdrażaniem nowych produktów. Wcześniej, jako strategy planner w TalentMedia, brał czynny udział w tworzeniu strategii dla klientów oraz był odpowiedzialny za bieżący nadzór nad długoterminowymi projektami. Wśród nich są jedne z najpopularniejszych kanałów marek na polskim YouTube: Studio Tymbark oraz Urodomaniaczki by Hebe.
Przed rozpoczęciem współpracy z TalentMedia, Marcin Pyć był zawodowo związany z agencją Love To Talk oraz American Center Warsaw, gdzie specjalizował się w zarządzaniu mediami społecznościowymi. 
Poprzednio działem Strategii w TalentMedia kierował Łukasz Gwiazda, związany z agencją 3 lata.
LTTM to grupa świadcząca usługi z zakresu wideo i influencer marketingu, wchodząca w skład holdingu Mediacap. Pod jej skrzydłami rozwija się 62% branży w Polsce. W skład LTTM wchodzą wyspecjalizowane firmy: LifeTube - największa sieć partnerska YouTube, TalentMedia - najbardziej profesjonalna agencja influencer marketingu oraz Mellon Media - producent wideo, nowych kanałów i formatów w YouTube.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , ,