Zagranica

McDonald's odgrzewa kampanię z lat 90.

Działanie ma na celu zwiękwszenie ruchu konsumentów w sieci po odmrożeniu gospodarki.

McDonald's odgrzewa kampanię z lat 90.
Sieć McDonald’s wystartowała z kampanią zachęcającą konsumentów do skorzystania z jej oferty po odmrożeniu gospodarki. Kampania korzysta również z rządowych dopłat do posiłków. Sieć okresowo – do końca sierpnia – mocno obniża ceny produktów ze swojego menu.
W każdy poniedziałek, wtorek i środę rząd płaci 50% rachunków za obiady w wysokości do 10 funtów  na osobę. Restauracje, które przystąpiły do ​​programu “Eat Out to Help Out” zwracają się masowo do rządu o dopłaty.
Za kreację kampanii odpowiada Leo Burnett London. Częścią kampanii jest m. in. nostalgiczny spot, zawierający materiały reklamowe z lat 90. – kampania podkreśla, że cena Big Maca wróciła do tej z lat 90 i wynosi 1,69 funta.
Spot emitowany w brytyjskiej telewizji korzysta ze ścieżki dźwiękowej z lat 90. i opiera się na piosence “I Want You Back” z 1996 roku boysbandu NSYNC, który był wielkim hitem w Europie.

(Campaign)