Kraj

Streetcom kupuje Hash.fm

W efekcie akwizycji agencja zarządza markami handlowymi: Streetcom, InStars, Fameshop i Hash.fm.

Agencja Streetcom odkupiła od Konrada Traczyka i koncernu Agora 100% udziałów w spółce Hash.fm.
Hash.fm jest właścicielem dwóch brandów: Fameshop – pierwszego sklepu dla influencerów, posiadającego kilkunastotysięczną bazę mikroinfluencerów i Hash.fm – platformy dla influencerów. Agencja Streetcom nabyła udziały w sierpniu 2020 r., ale przejęcie struktur i prowadzenie projektów dla klientów zaczęto realizować już w marcu.

W efekcie akwizycji agencja zarządza markami handlowymi: Streetcom, InStars, Fameshop i Hash.fm. Streetcom to kampanie digitalowe 360°, e-sampling, obsługa social mediów i kampanie seedingowe, wykorzystujące półmilionową społeczność Streetcom.

InStars umożliwia szybkie i celowe generowanie opinii (marka powstała pod koniec ub.r.). Fameshop to budowanie kontentu z udziałem micro i macroinfluencerów, a Hash.fm toplatforma dla influencerów.

Jak zapewnia kierownictwo firmy, rozwój Streetcom jest zgodny ze strategią firmy, czyli kompleksowe działania 360° z zakresu experience i influnecer marketingu we wszystkich segmentach rynku oraz kreacja i realizacja kampanii w digitalu ze szczególnym uwzględnieniem social mediów.

Dzięki przejęciu agencja Streetcom rozszerzyła swoje portfolio o dodatkowych klientów. Obecnie realizowane są kampanie łączące zasoby firmy, wykorzystujące zarówno Streetcom jak i Hash.fm. Dodatkowo, w 2020 r. w wyniku działań pro sprzedażowych i przetargów do klientów agencji Streetcom dołączyli m.in. Philips, Aldi, Henkel i Dulux.