Kraj

SalesTube, Value Media i Labcon dla Travelist.pl

Portal rezerwacyjny Travelist.pl ruszył z obsługą bonów turystycznych.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FS8qjT4QcYAY%26feature%3Demb_logo%22%7D
Portal rezerwacyjny Travelist.pl wystartował z kampanią telewizyjną oraz działaniami w digitalu informującymi o obsłudze bonów turystycznych 500+.
Chodzi o bony, które można zrealizować w wybranych obiektach z oferty portalu rezerwacyjnego. Dla swoich klientów przygotował również prosty w obsłudze proces rezerwacyjny. Na korzystających z bonu czeka promocja – 10% wartości użytej kwoty do wykorzystania na kolejny pobyt. Wszystkie udogodnienia i promocje wprowadzone przez Travelist.pl promuje nowa kampania komunikacyjna, za którą w modelu house of communication odpowiadają spółki Group One: Value Media, SalesTube oraz Labcon.
Kampania w TV potrwa do 31 sierpnia.