M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Lewiatan promuje lokalność i polskie produkty

Magdalena Soroczyńska | 7 sierpnia 2020, 06:00

Kampania powstała we współpracy działu marketingu Lewiatan Holding, agencji On Board PR oraz agencji reklamowej Navigator.

Lewiatan rusza z kampanią "Wybieram lokalne". Sieć franczyzowa chce podkreślić, że lokalność to sposób działania Lewiatana od ponad 25 lat, który wynika z wartości firmy i siły lokalnych relacji 2,1 tys. przedsiębiorców. Celem kampanii jest również pokazanie, dlaczego warto wspierać lokalność i wybierać produkty, które pochodzą od polskich rolników i producentów. Ważnym elementem działań będzie podkreślenie znaczenia "małych ojczyzn" i roli patriotyzmu gospodarczego.

Kampania powstała we współpracy działu marketingu Lewiatan Holding, agencji On Board PR oraz agencji reklamowej Navigator.  Jak pokazuje badanie Ipsos, z czerwca br., 2/3 Polaków czuje się odpowiedzialnych za wspieranie biznesów w ich sąsiedztwie, a kupowanie lokalnych produktów uważa za sposób na przezwyciężenie kryzysu gospodarczego.





Czytaj więcej na temat: , ,