Sieć społecznościowa LinkedIn wystartowała w Wielkiej Brytanii z kampanią, która odwołuje się do nowej sytuacji pracowników w erze COVID-19.
Kampania “Working It Out” ukazuje trzy historie adaptacji do nowej sytuacji pracowniczej, zdalnego formatu pracy i sposoby na jej poszukiwanie w nowych warunkach.
Jak wykazują badania zlecone przez platformę, więcej niż 1 na 10 pracowników w Wielkiej Brytanii, którzy pracowali z domu od początku blokady, odbyło wirtualną rozmowę kwalifikacyjną, a 13% podjęło nową pracę zdalnie.
Minutowy spot, który będzie emitowany w social mediach, został wyreżyserowany przez zdobywcę nagrody British Academy Film & Television Awards (BAFTA), Michaela J. Fernsa. Zdjęcia były wykonywane w rodzinnych domach ekipy filmowej podczas lockdownu. W tle słyszymy głos Susan Wokomy, laureatki nagrody BAFTA z 2017 r.
(Marketing Week)
Kampania “Working It Out” ukazuje trzy historie adaptacji do nowej sytuacji pracowniczej, zdalnego formatu pracy i sposoby na jej poszukiwanie w nowych warunkach.
Jak wykazują badania zlecone przez platformę, więcej niż 1 na 10 pracowników w Wielkiej Brytanii, którzy pracowali z domu od początku blokady, odbyło wirtualną rozmowę kwalifikacyjną, a 13% podjęło nową pracę zdalnie.
Minutowy spot, który będzie emitowany w social mediach, został wyreżyserowany przez zdobywcę nagrody British Academy Film & Television Awards (BAFTA), Michaela J. Fernsa. Zdjęcia były wykonywane w rodzinnych domach ekipy filmowej podczas lockdownu. W tle słyszymy głos Susan Wokomy, laureatki nagrody BAFTA z 2017 r.
(Marketing Week)