Zagranica

LinkedIn z kampanią inspirowaną zmianami w pracy wywołanymi pandemią

Komunikacja prezentuje sposoby na przystosowanie się do nowych warunków życia w trakcie i po pandemii.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F5tZZLZ-OnH4%22%7D
Sieć społecznościowa LinkedIn wystartowała w Wielkiej Brytanii z kampanią, która odwołuje się do nowej sytuacji pracowników w erze COVID-19.
Kampania “Working It Out” ukazuje trzy historie adaptacji do nowej sytuacji pracowniczej, zdalnego formatu pracy i sposoby na jej poszukiwanie w nowych warunkach.
Jak wykazują badania zlecone przez platformę, więcej niż 1 na 10 pracowników w Wielkiej Brytanii, którzy pracowali z domu od początku blokady, odbyło wirtualną rozmowę kwalifikacyjną, a 13% podjęło nową pracę zdalnie.
Minutowy spot, który będzie emitowany w social mediach, został wyreżyserowany przez zdobywcę nagrody British Academy Film & Television Awards (BAFTA), Michaela J. Fernsa. Zdjęcia były wykonywane w rodzinnych domach ekipy filmowej podczas lockdownu. W tle słyszymy głos Susan Wokomy, laureatki nagrody BAFTA z 2017 r.

(Marketing Week)