Kraj

Marta Krawiec i Kamil Wiśniewski w Spacecamp

Objęli stanowiska digital directorów.

Marta Krawiec, nowy digital director w Spacecamp, od 2015 r. związana była z 180heartbeats + Jung v. Matt, gdzie jako account director odpowiadała za obsługę strategicznych klientów agencji na rynku CEE oraz APAC. Wcześniejsze doświadczenie zawodowe zdobywała, pracując w działach client service skupionych na komunikacji digitalowej. Krawiec realizowała kampanie 360 (Google CEE, Allegro), toolkitowe (Alcon Global, Pernod Ricard Global: Absolut, Ballanitne’s, Royal Salute, Chivas, Martell), ATL-owe (OBI, Allegro, Google CEE, Shoowroom) i mediowe (Unilever: OMO, Surf, Cocolino, General Motors: Opel). Pracowała też przy produkcji ambientów oraz kampanii non-standard (Innogy Polska, Allegro), website’ów i aplikacji (Dakea, Allegro, Innogy Polska, Pracuj.pl). Stanęła na czele nowego zespołu w ramach działu biznesowego, raportując bezpośrednio do Alicji Miłuńskiej. Jako digital director odpowiada za klientów globalnych agencji w kategoriach takich jak beauty oraz health.

Kamil Wiśniewski digital director w Spacecamp, z branżą komunikacyjną związany jest już od 12 lat. Przed rozpoczęciem pracy dla Spacecamp pełnił funkcję group account managera w agencji Isobar Polska, gdzie był odpowiedzialny za zarządzanie zespołem obsługującym digitalowo Procter & Gamble (na kilkudziesięciu rynkach), Johnson & Johnson oraz Arla Foods. Wiśniewski pracował wcześniej dla agencji Plej, Kalicińscy.com, Feno czy Fleishmann-Hillard, gdzie realizował projekty komunikacyjne dla Play, IKEA, Gripexu, Philip Morris International, Nestlé, Carlsberga czy Toyoty. W Spacecamp Wiśniewski jest odpowiedzialny za kontakt z klientami lokalnymi i globalnymi, w tym prowadzenie zaawansowanych projektów platform webowych. Jako dyrektor odpowiada za zespół biznesowy i również raportuje bezpośrednio do Alicji Miłuńskiej.

Spacecamp jest częścią Brand New Galaxy (BNG).