Zagranica

Pernod Ricard zainwestuje 40 mln euro w globalną reklamę Jamesona

Francuski koncern alkoholowy Pernod Ricard za pośrednictwem spółki zależnej Irish Distillers zamierza zainwestować 40 mln euro w globalne działania reklamowe...

Francuski koncern alkoholowy Pernod Ricard za pośrednictwem spółki zależnej Irish Distillers zamierza zainwestować 40 mln euro w globalne działania reklamowe wspierające w przyszłym roku markę whiskey Jameson. Kampania reklamowa pod hasłem “Jameson Beyond the Obvious” kierowana jest do dobrze zarabiających singli w wieku 25-40 lat. W pierwszej fazie działania reklamowe będą prowadzone w Wielkiej Brytanii, Portugalii, Holandii i Republice Południowej Afryki, a następnie na kolejnych rynkach. Za projekt odpowiada agencja reklamowa TBWA i dom mediowy Carat. Mediami wiodącymi mają być telewizja i internet, a wspierającymi – prasa i reklama zewnętrzna. Celem Pernod Ricard jest podwojenie sprzedaży Jamesona do końca 2011 r., do wysokości 4 mln skrzynek. Prognozuje się, że połowa sprzedaży przypadnie na Stany Zjednoczone. (“Media & Marketing Europe”)