M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Koniec McCann-Communications

Serwis Dzienny | 6 lipca 2000, 00:00

Od 1 lipca rozpoczynaja dzialalnosc wyspecjalizowane agencje McCanna: Momentum (McCann Experimental Marketing), MRM (McCann Relationship Marketing) i PRisma Communications -...

Od 1 lipca rozpoczynaja dzialalnosc wyspecjalizowane agencje McCanna: Momentum (McCann Experimental Marketing), MRM (McCann Relationship Marketing) i PRisma Communications - agencja Public Relations. Nowe firmy zostaly wylonione ze struktur dotychczasowej agencji McCann Communications, ktora tym samym zakonczyla swoja dzialalnosc i zniknela z polskiego rynku jako agencja full service. Momentum specjalizowac sie bedzie w marketingu doswiadczalnym, promocjach sprzedazy, eventach promocyjnych itp. MRM bedzie oferowal uslugi zwiazane z marketingiem bezposrednim, w bardzo szerokim zakresie. "Firma zajmowac sie bedzie opracowywaniem i przeprowadzaniem programow DM, marketingiem relacji, zarzadzaniem bazami danych, tworzeniem programow lojalnosciowych" - powiedziala Kinga Lewandowska, dotychczasowy dyrektor generalny McCann Communications, odpowiedzialna za wprowadzenie sieciowych firm McCann do Polski. Na czele MRM stanal Maciej Teslawski, dotychczasowy director sales promotion w McCann Communications, zas PRisma Communications bedzie zarzadzana przez Iwone Jaworska, dotychczasowego PR directora w McCann Communications. Otwierane firmy dolacza do Thunder House/Zentropy - dzialajacej juz niezaleznej agencji wyspecjalizowanej w komunikacji on-line - oraz Universal McCann, domu mediowego. (AMS)