Kraj

Browar Belgia startuje z kampanią reklamową piwa Grunengold

Kilka tygodni po podpisaniu umowy sponsorskiej z klubem piłkarskim Kolporter Korona Kielce Browar Belgia rozpoczyna działania marketingowe związane z promocją...

Kilka tygodni po podpisaniu umowy sponsorskiej z klubem piłkarskim Kolporter Korona Kielce Browar Belgia rozpoczyna działania marketingowe związane z promocją i umacnianiem pozycji piwa Grunengold – marki nabytej wiosną br. Na początku października wystartowała kampania na nośnikach reklamy zewnętrznej, która potrwa do końca listopada. Na billboardach, zgodnie z ustaleniami zawartymi w umowie sponsorskiej z kieleckim klubem oraz zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, został wykorzystany wizerunek pierwszej drużyny wraz z informacją o tytule sponsora oficjalnego. W sklepach w Kielcach i okolicach pojawi się limitowana edycja Grunengolda – także z elementami piłkarskimi – będzie to puszka, na której z jednej strony znajdzie się tradycyjnie logo Grunengolda, a z drugiej logo klubu Kolporter Korona Kielce. Rusza również zapowiadana wcześniej kampania BTL – w wielu punktach sprzedaży pojawią się dodatkowe ekspozycje – minibramki piłkarskie oraz plakaty z wizerunkiem pierwszej drużyny Kolportera Korony Kielce. Działania BTL są zaplanowane do końca br. Autorem kreacji wykorzystywanej w kampanii jest Studio Partners, które również koordynuje działania BTL. (AMS)