Kraj

MSL otwiera biuro na Ukrainie

Grupa Publicis rozwija ofertę komunikacyjną w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.

Agencja MSL należąca do Publicis Groupe, otwiera biuro na Ukrainie. MSL Ukraina będzie specjalizować się w budowaniu strategii komunikacyjnych dla lokalnych i międzynarodowych klientów. Działanie w modelu Power of One ma zapewnić ukraińskiemu zespołowi dostęp do globalnego know-how oraz narzędzi wykorzystywanych przez spółki z Grupy Publicis. Korzystając z nowego globalnego narzędzia MSL – Fluency – MSL Ukraina ma oferować kampanie angażujące influencerów. Obecnie sieć posiada biura w Polsce, Bułgarii, Rumunii, Turcji, Czechach, Słowenii, a teraz także na Ukrainie.

Biuro MSL Ukraina będzie zarządzane przez Olenę Sukhanovą, która obejmuje stanowisko dyrektor zarządzającej. Jej dotychczasowe doświadczenie to działania wizerunkowe dla lokalnych i globalnych marek, m.in.: Kimberly Clark, PepsiCo, Ferrero, Toyota, Lexus, BNP Paribas Bank czy Vodafone.

Działania grupy w regionie są koordynowane przez warszawski hub, którym zarządza Sebastian Stępak, CEO agencji MSL w regionie CEE. Sieć w tej części Europy zatrudnia ponad 200 konsultantów.