M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

PLL LOT rozpoczyna internetową kampanię na kilku rynkach europejskich

Serwis Dzienny | 19 października 2005, 00:00

Polskie Linie Lotnicze LOT rozpoczęły internetową kampanię reklamową, która obejmie zasięgiem kilka rynków europejskich, w tym Francję, Wielką Brytanię i...

Polskie Linie Lotnicze LOT rozpoczęły internetową kampanię reklamową, która obejmie zasięgiem kilka rynków europejskich, w tym Francję, Wielką Brytanię i Holandię. We Francji kampania jest realizowana we współpracy z portalem Onet.pl, który pośredniczy w umowach z serwisem Wanadoo, w którym prowadzone będą działania reklamowe LOT-u. Onet.pl i Wanadoo należą do europejskiej sieci Web.de. Kampanię zaplanował i kupił mOne, interaktywny dział domu mediowego MindShare Polska. Kreacją zajmuje się agencja Ogilvy Interactive. Kampania we Francji potrwa 6 tygodni. Wcześniej również we współpracy z Onet.pl i siecią Web.de realizowana była kampania marki Dodge należącej do DaimlerChryslera. Kampania była adresowana do mężczyzn i objęła serwisy motoryzacyjne i sportowe. Te działania będą kontynuowane w przyszłym roku. (PR)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,