Kraj

300.codes - nowy software house w Kerris Group

Obok technologii spółka kładzie nacisk na kompetencje związane z analizą biznesową oraz architekturą i projektowaniem produktu.

300.codes - nowy software house w Kerris Group
300.codes korzysta z know-how grupy Kerris, która przez osiem lat działalności zrealizowała ponad 300 projektów technologicznych. Będąc częścią grupy, spółka może korzystać z szerokiego spektrum kompetencji z zakresu nie tylko programowania, ale również biznesu, e-commerce, marketingu, reklamy i szeroko pojętej komunikacji. Nazwa 300.codes pochodzi nie tylko od liczby projektów, ale też od błędu protokołu HTTP oznaczającego wiele możliwości wyboru (multiple choices). Zespół 300.codes, posiadający szereg kompetencji technologicznych i otwarty na współpracę z różnymi firmami wdrożeniowymi, deklaruje, że jest w stanie rozwiązać ten problem.

– Skupienie na fazie wdrożeniowej jest oczywiście istotne, nikt nie chce mieszkać w domu z krzywymi ścianami i bez fundamentów. Realizacja powinna jednak odbywać się w oparciu o cele i przygotowany budżet, realizując założenia projektu architektonicznego. Przy budowie ważny jest też odpowiedni nadzór, a od stanu deweloperskiego do wprowadzenia czeka długa droga. Tak samo jest naszym zdaniem przy tworzeniu rozwiązań cyfrowych – mówi Aleksander Kożuchowski, project & operations manager w 300.codes.

W portfolio spółki są realizacje projektów dla polskich i międzynarodowych start-upów i korporacji, m.in. dla Roche, BNP Paribas, Swiss Krono, Bonduelle, SWPS i singapurskiego fintechu Capital Match. Kerris Group, do której należy 300.codes, jest jedną z najszybciej rozwijających się grup technologicznych i marketingowych na polskim rynku wyróżnioną w rankingu Deloitte – Technology Fast 50 Central Europe 2017.