M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Starcom uruchamia własny podcast

Piotr Machul | 18 sierpnia 2020, 06:00

Projekt nosi nazwę Rozmowy Strategiczne.

Agencja mediowa Starcom (Publicis Groupe Polska) uruchomiła własny podcast. Projekt nosi nazwę Rozmowy Strategiczne. Podcast stworzono z myślą o klientach agencji i brażny marketingowej. W zamierzeniu twórców ma być on źródłem wiedzy i inspiracji na temat najbardziej aktualnych tendencji w biznesie i komunikacji marketingowej.

Rozmowy Strategiczne przygotowuje zespół strategów Starcomu: Marta Górecka, senior strategy & innovation manager, Sebastian Szade, strategy & innovation director i Artur Łuszczyński, digital strategy & innovations manager. Pierwszy odcinek, dostępny już jest w serwisach Spotify i YouTube a dotyczy wpływu pandemii i lockdownu na krajobraz mediowy, zachowania konsumentów. oraz tego jakie szanse i zagrożenia dla marketerów mogą wyniknąć z obecnego kryzysu.

- Od miesięcy zajmujemy się aktywnie tematem podcastów, mamy dla naszych klientów rozbudowaną ofertę obecności w tym kanale komunikacji, poczynając od rozwiązań dla niewielkich budżetów, aż pod rozbudowane, szyte na miarę projekty. Śledzimy na bieżąco fantastyczny potencjał audio on demand oraz jego rosnącą, również w czasie pandemii, popularność, i postanowiliśmy także w tej formie dostarczać naszym klientom i partnerom interesujących treści z naszego obszaru specjalizacji - powiedział Sebastian Szade.

 Kolejne odcinki Rozmów Strategicznych będą się ukazywały regularnie na kanałach agencji (YT i Spotify), a dotyczyć będą najnowszych trendów w komunikacji marketingowej, konsumpcji mediów, zmian w nawykach zakupowych, doświadczeń konsumenckich, e-commerce, dystrybucji i logistyce.

Nagrania podcastów powstają w studiu i dzięki wsparciu Prodigious, centrum tworzenia kontentu i produkcji w Publicis Groupe Polska.

 

 

 

 

 

Czytaj więcej na temat: , , ,