Kraj

Nestle organizuje akcję promocyjną w sieci Intermarche

Za przygotowanie akcji odpowiada Unique One.

Nestle organizuje akcję promocyjną w sieci Intermarche
Nestlé Polska powierzyła agencji Unique One opracowanie konkursu pod hasłem “Z Nestlé wakacje trwają cały rok!”, który jest realizowany w sklepach sieci Intermarché.
Celem konkursu jest zwiększenie sprzedaży produktów marek należących do Nestlé, a także zachęcenie konsumentów do sięgnięcia po produkty firmy w miejscu sprzedaży. Zgłoszenia do konkursu przyjmowane są od 18 do 31 sierpnia 2020 r. Biorą w nim udział m.in. marki: Nescafe, Nescafe Dolce Gusto, batony Lion, batony KitKat, wafle Princessa, wafle Nesquik, Nestlé Aero, After Eight, Winiary, Maggi, Nesvita dostępne w sklepach sieci Intermarché.
Aby wziąć udział w konkursie, należy jednorazowo kupić produkty promocyjne Nestlé za min. 20 zł, wykonać zadanie konkursowe: “Opisz swój wymarzony plan wyjazdowy na najbliższy rok”, a następnie wysłać SMS pod podany numer. Codziennie do wygrania jest voucher o wartości 1000 zł na przedłużone weekendy oraz pięć voucherów o wartości 200 zł (do zrealizowania w sklepach Intermarché). Co tydzień można wygrać: voucher o wartości 5 tys. zł (do wykorzystania przez rok). Wyboru zwycięskich zgłoszeń dokona komisja.
Agencja Unique One odpowiedzialna jest za: koncept kreatywny, organizację i obsługę konkursu. Działania wsparte są materiałami POS w punktach sprzedaży (plakaty, wobblery) oraz reklamą w gazetce sieci Intermarché.