M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Durex startuje z nową odsłoną kampanii "Głośni w łóżku"

Katarzyna Woźniak | 19 sierpnia 2020, 06:00

Marka zachęca do rozmów o seksie.

Jak informowaliśmy w serwisie MMP24 z 9 czerwca, marka Durex wystartowała z kampanią "Głośni w łóżku". Teraz przygotowała kolejną odsłonę działań. W specjalnej strefie marki na Allegro udostępnia limitowane zestawy powstałe we współpracy z polskimi producentami – manufakturą zapachów Mo61 i artystką Beatą "Barrakuz” Śliwińską. 
Od Międzynarodowego Dnia Seksu Durex w kampanii "Głośni w łóżku” zachęca pary do wspólnych rozmów o intymności i poszukiwania idealnego dopasowania. W specjalnie stworzonym spocie pokazane zostały prawdziwe pary i zaprezentowane prawdziwe historie.
Durex stworzył limitowaną serię zestawów z produktami polskich twórców. Zestawy występują w trzech wariantach.
Kampania "Głośni w łóżku” skierowana jest do osób będących w związkach – szerokiej grupy odbiorców o zróżnicowanych potrzebach. Za strategię komunikacji działań odpowiada agencja DDB. Za materiały fotograficzne, produkcję filmu telewizyjnego, materiałów digital oraz filmów dokumentalnych – Papaya Films. Postprodukcją zajęły się studia Rio de Post oraz Głośno. Za wybór i koordynację działań z influencerami odpowiada agencja Tears of Joy. Za zakup placementu w telewizji – OMD. Za zakup mediów digitalowych – Zenith. Działania PR koordynuje Big Picture.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , ,