M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kampania Babbel skupia się na efektach rozmów [wideo]

Maciej Florek | 19 sierpnia 2020, 06:00

Kampania została opracowana i zrealizowana przez wewnętrzny zespół kreatywny Babbel.

Babbel, aplikacja do nauki języków obcych, ruszyła z nową kampanią. Spot reklamowy podkreśla wpływ niezobowiązujących rozmów w drugim języku na rozwój osobisty i zawodowy.

Międzynarodowa kampania, opracowana i zrealizowana przez wewnętrzny zespół kreatywny Babbel, w Polsce rozpoczęła się od 20- i 30-sekundowych reklam telewizyjnych. Kampania zrealizowana została we współpracy z BWGTBLD, domem produkcyjnym z Berlina. Działania prowadzone będą w telewizji oraz digitalu (media społecznościowe, banery reklamowe oraz wyszukiwarki internetowe). Nie udało nam się ustalić, czy w kampanii bierze udział również jakiś dom mediowy. 

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,