M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Loteria promocyjna ma wesprzeć sprzedaż płatków śniadaniowych Nestle

Katarzyna Woźniak | 20 sierpnia 2020, 06:00

Przetarg na obsługę wygrała agencja Unique One, a loteria zostanie wsparta kampanią.

Unique One odpowiada za obsługę loterii producenta płatków śniadaniowych Nestle (Cereal Partners Poland Toruń-Pacific Sp. z o.o). Agencja została wybrana do realizacji projektu w drodze przetargu. 
Loteria przebiega pod hasłem "Graj o kamerę z płatkami śniadaniowymi Nestlé". Sprzedaż produktów promocyjnych potrwa do 11 października 2020 r.

Aby wziąć udział w loterii, należy kupić jednorazowo, w okresie sprzedaży promocyjnej, płatki śniadaniowe marki Nestlé (lista produktów promocyjnych znajduje się w regulaminie), a następnie zgłosić dane z paragonu potwierdzającego zakup na stronie www.nestle-cereals.com/win. W loterii do wygrania jest 200 kamer GoPro Hero7 White.
Agencja Unique One jest odpowiedzialna za adaptację materiałów POS na rynek polski, a także za organizację i obsługę loterii. Promocję wspiera ogólnopolska kampania reklamowa, która również jest adaptacją globalnej komunikacji. Działania reklamowe obecne są w telewizji, digitalu oraz punktach sprzedaży. Za planowanie i zakup mediów odpowiada UM Thrive. Za adaptację tagu promocyjnego odpowiada McCann.
                                                                    



Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , ,