Kraj

Sonia Bohosiewicz w reklamie T-Mobile

Realizacja: DDB, Digitas, VMLY&R oraz Mindshare.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FjngdAkP4z-A%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Firma telekomunikacyjna T-Mobile Polska (Deutsche Telekom) zatrudniła aktorkę Sonię Bohosiewicz do kampanii reklamującej ofertę abonamentu komórkowego no limit z dostępem do serwisu streamingu wideo Netflix w pakiecie. Abonament zawiera nielimitowane rozmowy, SMS-y i MMS-y oraz paczkę 15 GB internetu (do wykorzystania w kraju), a także dostęp do Netfliksa. Przez 6 miesięcy cena wynosi 49 zł miesięcznie, a przez pozostałe 18 miesięcy: 79 zł miesięcznie.

Bohosiewicz wciela się w rolę przewodniczki po tajemniczej puszczy, w spocie pojawiają się motywy znane z filmów i seriali Netfliksa, takich jak “W głębi lasu”, “The Old Guard” czy “The Umbrella Academy”. Aktorka występowała już wcześniej w reklamach tego operatora.

Kreację kampanii przygotowała agencja DDB Warszawa. Materiały BTL opracowała agencja Digitas Poland (ARC – Grupa Publicis), działania w internecie i mediach społecznościowych prowadzi agencja VMLY&R, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare.