Zagranica

Danny Robinson dyrektorem kreatywnym The Martin Agency

Jest związany z agencją z grupy Interpublic od 2004 r., ostatnio jako chief client officer.

Danny Robinson dyrektorem kreatywnym The Martin Agency
Na stanowisku szefa kreacji The Martin Agency Danny Robinson zastępuje Karen Costello, która odchodzi na stanowisko CCO w Deutsch Los Angeles, także agencji z grupy Interpublic.

Od czasu dołączenia do The Martin Agency w 2004 r. Robinson jest uznawany za autora największego sukcesu agencji w historii: zdobycia budżetu sieci Walmart. Zdobył też uznanie za pracę dla takich klientów jak Chevrolet, Hanes, Tic Tac i Oreo.

Robinson został w 2018 r. pierwszym w historii szefem obsługi klienta (chief client officer) Martin Agency i jednocześnie pierwszym Afroamerykaninem, który dołączył do kadry kierowniczej agencji. Teraz będzie pierwszym Afroamerykaninem kierującym kreacją agencji. Costello była z kolei pierwszą kobietą piastującą to stanowisko, a powołała ją na nie obecna CEO – także pierwsza w dziejach agencji – Kristen Cavallo.

W 1997 r. Robinson był współzałożycielem agencji marketingu cyfrowego Vigilante, w której pracował jako CCO do 2004 r. Wcześniej był zastępcą dyrektora kreatywnego w The Guild Group, a karierę zawodową zaczynał w 1984 r. jako menedżer produktu w General Foods.