Na stanowisku szefa kreacji The Martin Agency Danny Robinson zastępuje Karen Costello, która odchodzi na stanowisko CCO w Deutsch Los Angeles, także agencji z grupy Interpublic.
Od czasu dołączenia do The Martin Agency w 2004 r. Robinson jest uznawany za autora największego sukcesu agencji w historii: zdobycia budżetu sieci Walmart. Zdobył też uznanie za pracę dla takich klientów jak Chevrolet, Hanes, Tic Tac i Oreo.
Robinson został w 2018 r. pierwszym w historii szefem obsługi klienta (chief client officer) Martin Agency i jednocześnie pierwszym Afroamerykaninem, który dołączył do kadry kierowniczej agencji. Teraz będzie pierwszym Afroamerykaninem kierującym kreacją agencji. Costello była z kolei pierwszą kobietą piastującą to stanowisko, a powołała ją na nie obecna CEO – także pierwsza w dziejach agencji – Kristen Cavallo.
W 1997 r. Robinson był współzałożycielem agencji marketingu cyfrowego Vigilante, w której pracował jako CCO do 2004 r. Wcześniej był zastępcą dyrektora kreatywnego w The Guild Group, a karierę zawodową zaczynał w 1984 r. jako menedżer produktu w General Foods.