M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Anna Szarek dyrektorem działu zdrowie i edukacja w Human Signs

Paweł Piasecki | 20 sierpnia 2020, 06:00

Human Signs powstało w maju br. z połączenia agencji Konkret PR i Futurama Communication Intelligence.

Anna Szarek, związana z branżą marketingową od 14 lat,  będzie w Human Signs odpowiadać za strategiczne doradztwo i zarządzanie projektami dla klientów z obszaru zdrowia i edukacji. Wcześniej pracowała m.in. dla agencji Pegasus Public Relations, Triple PR, ConTrust Communication i First Aid Communication, realizując kampanie społeczne oraz zarządzając projektami komunikacyjnymi dla firm z branży zdrowotnej, kosmetycznej, modowej oraz nieruchomości komercyjnych, w tym Gedeon Richter Polska, Fundacja WWF Polska, Fundacja Legalna Kultura, Centrum Handlowe Klif, Tru-Trussardi, Prologis, Mostostal Warszawa i Sodexo.

Markę Human Signs tworzą agencje Konkret PR i Futurama Communication Intelligence, które w maju 2020 r. połączyły się, rozszerzając zakres dotychczasowych działań. Partnerami zarządzającymi nowej marki są: Ewa Król-Sawicka (wcześniej w Konkret PR) oraz Waldemar Leszczyński (wcześniej w Futurama).

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,